مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 دی 1399 ساعت 08:252021-01-14دانش

اخبار تعلیم و تربیت| از ایجاد صندوق فناوری غیردولتی تا تجلیل از خیرین آموزش عالی


رییس صندوق پژوهش و فناوری غیردولتی دانشگاه آزاد با بیان اینکه صندوق پژوهش و فناوری با سرمایه ثبتی 20 میلیارد تومان شروع به کار کرده است، گفت: - به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه تعلیم و تربیت خبرگزاری فارس، جلسه شورای راهبردی سیاست گذاری کلان برای دانشجویان خارجی به ریاست منصور غلامی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری و به دبیری حجت الاسلام والمسلمین مصطفی رستمی رییس نهاد نمایندگی برگزار شد.

در این جلسه طهرانچی با تأکید بر استقبال دانشجویان بین المللی برای حضور در دانشگاه آزاد، گفت: تعداد دانشجویان بین المللی که دانشگاه آزاد را به عنوان محل تحصیل خود انتخاب کرده اند، رو به افزایش است.

رییس دانشگاه آزاد در ادامه با اشاره به آماری از تعداد دانشجویان بین المللی این دانشگاه، اظهار داشت: تعداد کل دانشجویان بین المللی دانشگاه آزاد 26 هزار و 671 نفر است.

طهرانچی با بیان اینکه تعداد دانشجویان بین المللی غیرمقیم ورودی امسال با نیمسال مشابه سال گذشته در مقاطع مختلف تحصیلی بیش از 400 درصد رشد داشته است، گفت: در نیمسال اول 1400-1399 در مقطع کارشناسی 2 هزار و 9 نفر، کارشناسی ارشد 6 هزار و 913 نفر، دکتری تخصصی 354 نفر و در مقطع دکتری حرفه ای 251 نفر، دانشجوی بین المللی جدیدالورود در دانشگاه آزاد پذیرش شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اخبار تعلیم و تربیت| از ایجاد صندوق فناوری غیردولتی تا تجلیل از خیرین آموزش عالی

اخبار تعلیم و تربیت| از ایجاد صندوق فناوری غیردولتی تا تجلیل از خیرین آموزش عالی